joi, 17 aprilie 2014

Poţi să-ţi vindeci viaţa

În viaţă fiecăruia dintre noi au existat măcar o dată momente de îndoială, momente de neîncredere în propriile forţe sau mai grav poate, momente apropiate de renunţare..
În cele mai multe cazuri se iveşte ceva care ne da un click ce ne "scoate de-acolo", acel ceva fiind o carte, o melodie, un film sau cine ştie ce alt lucru. Aşa mi s-a întâmplat şi mie acum câţiva ani cu filmul"The Secret" (link).
La prima vizionare, recunosc că partea mea sceptică :)) m-a împiedicat să-l înţeleg deplin şi să accept că e posibil să-ţi manipulezi propriile gânduri astfel încât să ajungi să crezi în ceva ce încă nu există în viaţa ta. Am observat că mai multor oameni li s-a întâmplat aşa în cazul lui "The Secret".
În timp însă, am reuşit să verific în propriile experienţe faptul că gândurile noastre creează realitatea. De asemenea m-am convins de importantă legii atracţiei şi de faptul că acţionează în orice moment al vieţii noastre fie că vrem sau nu, fie că suntem conştienţi de asta sau nu.
 ***
Mi-a fost greu să admit utilitatea metodei afirmaţiilor pozitive şi asta pentru că la vremea respectivă nu cunoaşteam în profunzime mecanismul prin care acestea ar putea funcţiona.
Acum un an am găsit pe internet un film care mi-a atras atenţia prin faptul că era mult mai aproape de suflet decât "The Secret" plus că explică foarte amănunţit felul în care funcţionează gândirea noastră, consecințele tiparelor mentale (link) pe care ni le-am format de-a lungul vieţii și importanța depăşirii acestora. Titlul filmului este "Poţi să-ţi vindeci viaţa" şi are la baza ideile şi munca unei autoare dragi mie pe nume Louise Hay care a scris şi cartea cu acelaşi titlu (link).
Despre film (care a fost lansat în 2008), Louise Hay spune :
"Acest film este povestea vieţii mele, a învăţăturilor mele şi a felului în care am aplicat principiile acestor învăţături în propria viaţă."
Multe nume de marcă din spiritualitate dar şi din ştiinţe şi-au adus contribuţia la acest film alături de Louise Hay: Doreen Virtue, Gregg Braden, Wayne W. Dyer, Gay Hendricks, Esther and Jerry Hicks, Leon Nacson, Dr. Christiane Northrup, Dr. Candace B. Perţ, Cheryl Richardson, Dr. Mona Lisa Schulz - oameni care împărtăşesc din propria experienţă şi explică importantă transformării mentalităţii şi influenţele acesteia în starea noastră de sănătate dar şi în viaţă noastră în general.
Va invit să vizionaţi acest film deosebit asigurându-va că merită din plin timpul investit în el. Vizionare plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu